måndag 4 juli 2011

åsele och dunder.


wihooo! nu är det ju faktiskt inte så länge kvar, om ni micke är så gullig och tänker på mig (a) thihi! hampus pappa är söt. iallafall, det är dunder på torsdag, PÅ TORSDAG! känner jag taggen eller ;) haha! jag och sara åker ner på torsdag till ström, vi skulle vara me johan ett tag, venne om han skulle gå me oss på dunder. men aja,  sen blir det hem till läggan och fixa oss och sånt, sen ut för en partykväll! och fredag blir det ännu mer party, då kommer man höra septemer poppa ut ur högtalarna och micken på dunderscenen. sen lördag, då blir det möta upp jocke the bonde och sen ragga runt på dunder me han och sara. tror nog dunder helgen kommer bli gooode fin ändå! och jag hade ju beställt kläder, men dom har inte kommit än, men dom kommer väl vilken dag som helst. och som ni kanske ser har jag typ ljusbrunt hår, och innan dunder blir jag nog mörkhårig igen, hm.. egentligen vill jag vara lite ljusare på sommaren, men jag passar inte i de tycker jag. men jag ska bli mörkhårig igen!