söndag 17 juli 2011

i love you with my heart, really and truly.



vaknade 10, steg upp, duschade, sminkade mig och fixade håret och ja, sånt man gör innan man ska iväg nånstans. sen så åkte vi då, haha! logiskt.. vi avr i pite kring 1 kanske, så vi for dit dopet skulle avra och hjälpte till, jag fick dekorera tårterna och sånt. myspys! fick ju träffa släkten iallafall. fick sitta inne på toa med min faster sofie och kolla på när hon sminkade sig bara för att hon ville umgås lite mer med mig, tokhon! iallafall, sen så började dopet, varade kanske i en halvtimma, sen vart de ju såklart fika :D det är nog et bästa med dop, fikat efteråt. först fick man som nån kycklingsallad och typ vitlösbröd, smarrigt värre! 
sen blev det massa kakor och tårtor, kan säga, dom hade gjort riktigt bra jobb med salladen och tårtorna och allt! sen så efter dopet så for vi till min farfar, pappa och han skulle byta olja i bilarna och ja massa sånt, så vi åt middag där också. sen efter middagen så hade jag jätte bråttom till affären, skulle ju köpa hårfärg. haha! men jag hann. så jag köpte sotbrun, villle ha nära svart men inte helt svart. sen så for vi till becka, och pappa och weronica satt och snacka och jag och becka satt och kolla snygga killar på datorn, bara se men inte röra. som vanligt! men iallafall, hon vill att jag ska följa hon till luleå. men kände mig faktiskt inte så jätta taggad på de. men jag satt nyss och kolla igen en annan mapp på datorn som jag hittade iadg, också på gamla bilder. och jag hittade massa bilder på en kille. en kille som jag var super kär i, enda killen jag varit kär i faktiskt. kändes ju faktiskt lite när man såg bilderna, och när man insåg att han faktiskt gillade mig då. saknar han vilket som! men man måste ju gå vidare nångång, faktiskt gått 2 år. blir ju ett 3 utan han. men iallafall, idag ringde marcus, en gammal kompis och sa att han ska in till arvidsjaur på tisdag igen så han ville träffas nåndag, var ju faktistk helt okej för mig. så jonna i morron, marcus kanske tisdag eller onsdag? elr putte nån dag! jadu, undra hur länge jag blir här :p sen skulle jag till farmor nån dag, min faster från stockholm har kommit hit. inte illa! sen sitter jag iallafall och camar med andreas nu, men båda är aströtta så jag funderar faktistk på att gå och lägga mig.. och ställa klockan på ett, hah! nämen, nu jävlar är det godnatt, nu när jag insåg att klockan hade passera halv 5. bilder på mitt nya hår kanske kommer upp i morron. men godnatt!