fredag 15 juli 2011

hey hoe, let's go.


 ojojoj! startade min morron halv 8, can you beileve it? nä, inte jag heller.. men det är sant! packade my stuffs, och åkte iväg till pappsen, där satt anna och väntade på att jag skulle komma, och hon hade två hundar med sig, så jävla söta säger jag bara. sen så åt jag och pappa, sen blev det en tur till farmor, blev där i gaaaanska många timmar. hann då somna där och sov säkert 3 timmar (a) tröttis. och nu så funderar jag på att sova igen, men jag är inte lika trött nu. har iallafall sett älska mig, rekomenderas! den är sjuk, men det är ju sånt som händer. alice, som allting handlar om, haft ibland faktiskt känt samma känsla, samma sak, vill göra samma grej, men jag kan inte. jag vågar inte helt enkelt. men jag har väl insett också, det finns saker som kan göra mig glad. riktigt glad! inte direkt många, eller stora saker, men det finns!