lördag 16 juli 2011

if i was strong enough for you.


oj vilken dag! vaknade halv 3, pappa väckte mig! skööönare säng :') iallafall, åt mat och fixade mig och sånt sen drog jag till jonna och vi kollade på älska mig, sen så bestämde vi oss för att göra chokladpannacotta med hallon på, hhihi! supergott. så vi pallrade oss till konsum och köpte grädda, bär och choklad & slingfärg. sen hem, gjorde pannacottan, färgade jonnas hår lite ljusare. sen så såg vi red riding hood och käkade pannacotta. sen kom pappa och hämta mig, jag avr skit hungrig och pappa var ändå påväg hem från theres och erik, så hi did pick me up. nu har man då käkat i sig nå kvällsmat, så blir väl sitta här och nörda ett tag. ska nog sova tidigare ikv, ska på dop i piteå i morron. min kusin ska döpas, erik melker hurtig. haha! smått kult namn faktiskt, men riktigt gulligt ändå! men sen har det nog inte hänt så mycket mer, men ska upp riktigt tidigt i morron. ska ju hinna duscha, och vi far kring 12. känns ju som mitt i natten, inte alls van vid att vakna då ju (a)