tisdag 5 juli 2011

du har mitt hjärta i din hand.



tjabba tjena, idag vaknade halv 1. ganska sen natt igår, la på med en hemligperson klockan tre :o hur pirrig var man inte sen? ;) haha, såg iallafall lite eva och adam och sen somnade jag och sov jätte bra! iallafall, blir att åka bil till strömsund på torsdag, ganska tidigt! men det är ju faktiskt bra eftersom de finns så mycket vi ska fixa inför kvällen ;) ahha! idag har jag inte gjort nästan nånting alls, typ sutte vid datorn, duscha, och typ prata lite med sara. men jag funderar på att fila naglarna å måla dom, sen så funderar jag på att göra en kladdkaka, om vi har grejer till det. varit sugen på de flera dagar men inte hunne gjort en :o & jag sitter faktiskt här nyduschad, feels great. nämen, ska ta och söka upp min försvundna mor och sen baka en kladdis :D pusss.

don't even words can explain how much you mean to me.