fredag 22 juli 2011

du förstör mig helt.

du inser inte vad du håller på med va? efter en helg med dig och allting kändes så som det brukade, så gör du såhär mot mig? du vet att jag hatar förändringar, att jag inte vill prata med vem som helst. att jag hatar att folk jag inte alls känner pratar med mig. men du försöker ändå ta mina ''vänner'' och du lyckas. du lyckas verkligen! du tror att jag har hur många vänner som helst, men det har jag inte. och nu när du gör så här, så har jag ingen kvar. du inser inte vad du gör. du förstör mig! fast, vad rör det dig? du bryr dig inte ett skit om mig eller hur jag känner längre. och ska jag vara ärlig, så bryr jag mig inte om hur det blev med oss, men du gör precis som en redan gjort. och nu är jag säker, man ska inte lite på nån, speciellt inte dom som ljuger mitt i ansiktet på dig. så less på allt, så less på dig, så less på hur du förstör mig. '' jag behöver dig för att må bra'' - de sa du till mig, men om jag ska vara ärlig så varje sekund med dig, de förstörde mig. jag säger itne de för hur det blev mellan oss, utan ärligt. smiling, but inside i'm dying. och efter det, så gör du såhär. jag har 2 ärliga kompisar. och du var inet en av dom. du har ljugit för mig. men nu vet jag allt, och det är ingen idée, för du kommer aldrig någonsin betyda någonting för mig igen.