lördag 30 juli 2011

text om veckan!

sorry för dålig uppdatering! men jag har ju som sagt varit i pite, på pdol. hade riktigt kul faktiskt, men de berodde nog på itt sällskap, jonna! vi har gått runt, shoppat, och ja lite allt möjligt. orkar faktiskt ine berätta allt men vi var med jocke och eric sen träffa vi nån affe. sen så träffa vi say och mattias och ja, träffa massa folk. vi hann vara med sebbe och johan, sen mötte vi upp martina. och ja, herregud, folk :') vi har sprungitrunt som två galningar. men iallafall, bilder kommer i ett annat inlägg, haha! kan inte lägga ut alla, tyvärr.. finns ju bilder som har blivit lite.. ja.. knasiga! men de kommer bilder iallafall. men troligt vis så ska jag nog hem på onsdag, inte så många dagar kvar. kändes bäst att komma hem, få kasta in lite ved, köra moppe, vänta tillbaka på dygnet och ja, fixa inför skolan! och så klart träffa älslingen :') men vi ser väl när han har tid.. iallafall, idag var vi ju till boden, och min mage is killing me. jag är hungrig hela tiden, tills jag får i mig nått, vad som helst, då blir jag skit mätt eller så händer de ingenting alls hur mycket jag än äter. aja! bered er för en bild bomb i nästa inlägg!