fredag 22 juli 2011

godmorron världen.

satt och drömde hur jag skulle bli väckt, hade fått ett sms om att en skulle ringa och väcka mig ett, oh snap! jag som gick och ja mig sex.. iallafall så somnade jag, och när jag vaknade så insåg jag att klockan var han 5. ingen hade väckt mig :o iallafall, då jag vaknde så gick jag upp för trappan och kollade på köksbordet, ör det var inegn hemma. där liggen en lapp, tänkte att pappa hade skrivit att han hade åkt ut och fiska eller nått. men inte de! det var ett recept på cheescake, hahah! tror han är och handlar grejer, för att anna är här. men hon följde ju också med, så jag antar att hon ska baka :D och jag kollade mig själv just i spegeln, vilket rufs. och jag har inte ''bloggat'' nånting på typ 1-2 dagar för de har inte funnits så mycket att skriva.. jag har varit hos farmor och döat, sen har jag och jonna varit ute och suttit på en parkbänk och snacka. thihih. iallafll, duschen kallar!