söndag 31 juli 2011

i'm going out tonight

jonna ville ta ett nattdopp igår, men jag mådde för illa för de. men de verkar har gått över, så blir nattdopp ikv ist. så ska nog fixa badkläderna och så, sen ringer jag jonna, sen drar vi gill gielas och badar. härligt härligt. kan nog vara ganska kallt, men de får man tåla om man ska bo i norrland ;) men ska nog gå och göra mig i ordning.

men guud, sitter och ser på tv, måste bara säga de här. men det är ganska diskriminerande mot homosexuella egentligen. varför skulle inte dom få vara adoptivföräldrar precis som alla andra? det är väl dom som har svårast att få bran egentligen. herregud, homosexuella ska ha lika stor rätt till att gifta sig, å få ha barn och alla andra möjligheter. dom är ju lika mycket värda för de. får fan sinne på hur sveriges tyvke om allt är. tycker faktiskt det är jätte gulligt med bögar. visst, tjejer kan ju gilla tjejer också, men det är ingenting jag har nå imot, men jag tycker inte det är lka gulligt, men det är nog för jag själv är tjej. men jag tycker det är super att dom som är homosexuell vågar stå för det, dom vågar visa vem dom är! det är starkt tycker jag.

hejdå!