söndag 10 juli 2011

DDDDUUUNDER!

hemma från en dunderhelg! torsdag var asnice, träffa asmkt kult o trevlogt folk. hände ett o annat, men de ska ju komma överraskningar ibland också ;) vi såg jay smith! fredag var också kul, träffa undervart folk då me, superkul verkligen! och lördag började redan dålig, hatar att behöva ha folk som stressar folk på morronen, och klagar. irriterande. sen duscha ja o de, sen gick vi ut, träffa lovisa och sen gick sara till cathrine och jag o lovisa gick till frasses o vänta in sara, sara kom just då vi hade beställt mat, så vi åt! sen skulle vi träffa jocke, så vi gjorde de. vi var me han tills halv 11, då gick vi in på området. vi gick in i discotältet dirr, o daaaansa! sen vart jag hungrig, så jag åt hamburgare, HAMBURGARE! fy.. men iallafall, sen gick vi o gunga, o sen så gick lovisa, o sara skulle komma tillbaka snart sa hon, så jag satt me andreas o robin o axel o gunga. sen efter 45 minuter gick jag o leta dom, lovisa va bakom frasses och sara svara inte då ja ringde lr smsa. men jag ringde 100 gånger, men inget svar.. hm.. jag gick mot ringarna där lovisa satt, vi satt o snacka ett tag sen stack vi in. jag tog bort mitt smink osv, sen fick ja ett sms av sara att hon skulle hem? confused! men ja stanna i ström iaf, o jag skulle ta 16.55 bussen hem. och jag skulle gå från ringarna, och de spöregnade! de var åska, blixtrar, o regn o översvämmning typ. gick där, de pumpades vatten i mina skor o de rann vatten från mig, huvva! sen fick ja sitta i en buss, yee! men e hemna nu och snackar med jonna i telefon om min galna helg, om hennes fina hår och allt annat mellan himmel o jord.

jay smith.
september.

publik.

blöt nattis.