fredag 22 juli 2011

he's everything i want.

åh, jag vill stanna i arvidsjaur, känner mig så avslappnad på nått sätt. men jag vill ändå hem, känns som att jag har hur mycket som helst att göra och vill göra. men jag vill ändå stanna och gå på pdol som är nu till helgen och lk som är 7 augusti, men jag vil ändå hem. men vi ser väl, ska snacka med mamma senare idag och se vad hon tycker. och sen så fyller faktiskt min lillasyster år idag, hela 7 år. känns som om det var igår man höll i hon som nyfödd och som hon gick i blöjer. men nu är tjejen stor alltså! grattis tova, vi träffas snart ju. aja, snacka med mamma, för jag vill ha kläder också, eheheh! beställnings narkoman :') hittat asmkt kläder jag vill ha, ska nog beställa från hm och gina. ska höra om mamma vill beställa ett par byxor åt mig, eheheh! vill ju kunna beställa andra kläder, byxer är ju så dyrt om man ska ha massa mer kläder..