måndag 11 juli 2011

åh halvglad tjej! jag har inte vägt mig, men min mage blir bara mindre o mindre, suuperglad. men ändå besviken, vill bli mindre. har aldrig gillat min vikt, alltid vare för stor eller för liten. men de e typ magen som vare de störata problemet, aldrig vela haft hål i naveln för jag vare för stor, de e ja än, men blir ändå avis på dom som har de. och jag får oftast höra hur fet jag e, och när mina kompisar försöker göra mig glad genom att säga "du e smal", de e då jag vet att dom ljuger. jag e inte smal. såra mig hellre me sanningen än gör mig glad me lögnen. då även min mamma säger " men oj nattis, du har verkligen gått upp i vikt o blivit kraftig. då jag nästan har midje måttet som en otränad fembarns mamma har, då e de illa... så sluta säg att jag e smal! jag kan inte ha tighta kläder, bara gå i bikini, visa mig utan trõja, bara ha linne på mig bland folk.. jag skämms.
Published with Blogger-droid v1.6.9