måndag 4 juli 2011

do me a favor and smile at me.

oj, skulle vaknat 11.40 men det vart 12.40 (a) iallafall, då jag vaknade klev jag ju såklart upp. jag ringde mamma, eftersom ingen var hemma, och fråga vars hon var och frågade om vi hade vatten igen. eftersom vi har egen brunn så kan vattnet i brunnen försvinna och då kan man inte gå på toa, inte duscha, inte använda vatten över hela taget. snuskigt! men vatten hade vi :D så nu har jag ätit kräm och mackor, och sitter och ser på tv. funderade på att gå ut och slänga in lite ved, men de gör jag när leif har kommit hem.

haha, har försökt att vänta tillbaka dygnet liite iallafall. men igår så somnade jag kring 4 kanske? satt först och prata me en ''hemlis'' i typ en timma, sen pratade jag med jonna ett tag. sen satt jag och såg lite eva och adam, sen somnade jag. trööööttt!

men jag hör hur nån brummar här ute, har min moppe kommit? vi hade ju beställt den så den skulle komma med en lastbil. tyckte nån kom in och sen börja de brumma ute, i'll go and check it out.