måndag 18 juli 2011

I wish you could see just how much your memory will always mean to me.



här sitter jag! jag åkte ju till jonna och ja, vi for på ica och köpte choklad och hallon sen smälte vi chokladen och doppade hallonen, mumms! sen såg vi skönheten och odjuret, hur gullig är inte den filmen? sen gick vi ut kring niom och sen så satt vi ute till ett kanske :o vi satt först ute på en bänk och abra prata, sen så kom pawel och nilsson och satt sig och ja. så dom satt med oss ett tag och sånt, sen så satck dom efter ett tag och jag och jonna satt kvar och pratade. och sen skulle vi hem och insåg att en bil följde efter oss, och vars vi än gick så följde den efter, och då den var intensiv började vi ju springa, för vad ska man annars göra? och vars vi än sprang så kom bilen efter, så vi gömmde oss, och insåg att en lastbil passerade oss ett antal gånger, och dom stirra ut oss, sen så saktade dom in och sa nånting, vi hörde tyvärr inte vad sen så körde dom runt, runt o runt hela tiden. sen kom en annan bild och stannade flera gånger och frågade om vi skulle förlja med och varför vi stog just där och ja. haha! så efter vi hade kutat som galningar och äntligen blivit av med bilarna så tog vi oss äntligen hem, efter en timmas försök. jag var både hungrig och pissnödig då jag kom in, så skynda sig på toa och sen skulle man steka potatisbullar, love it! och spisen fungerar inte, happ! då avr det bara att väcka pappa, och han sa hur jag skulle göra, å då, då äntligen fick jag igång spisen, och jag stekte några, efter jag ätit upp dom insåg jag att jag fortfarande var ashungrig, var ju bara att ställa sig och steka igen då. ahaha! nu har jag iallafall ätit klart, och är mycket trött, funderar på att tvätta av mig och sen sova, ska ju faktiskt till farmor i morron!