torsdag 14 juli 2011

my world is falling apart.

här sitter jag, ensam hemma.. huhuuuu! :( resten av familjen är hos mina kusiner, men orkar inte fara dit eftersom jag är sjuk. men ska ju till pappa min i morron, it's now i feel the real summerfeelings. haha! otroligt nog, men sant äre, nu kommer sommarkänslorna när jag ska till pappa. fast, ont i magen och halsen på en buss i 5 timmar kanske inte är de bästa, men aja! det blir värt de då jag är framme, hoppas jag.det är faktiskt 18 grader ute och sol, men blåser. och jag fryser allvarligt ihjäl. jag fryser allvarligt mer på sommaren än vad jag gör på vintern, truestroy! men det är nog därför jag är ett vinterbarn, haha.. men jag är iallafall ascool och sitter på youtube eftersom spotify fuckade ihop, jag lyssnar på miley cyrus. igår vare jonas brothers, och nu hannah montana, kan de bli bättre? kanske hamnat i en 15års kris tsm med jonna :o men jag måste duscha, packa och allt innan jag åker, damn va jobbigt..