söndag 19 juni 2011

you're part of me and I'll never be the same here without you, you were gone too soon.

här sitter jag och gör ingenting, försöker på tag i nån photoshop expert, hahah! vill göra nå av min blogg, men kungliga jag kan ju tyvärr inte sånt, de är därför min blogg ser ut som den gör.. iallafall, sara kom hit igår kring 9 och vi la oss i sängen och kollade på i am number four och the last exorcism. sen somnade vi ganska snabbt, sen vakna vi kring halv ett, ett. och drog typ sara, och jag har inte gjort så mycket faktiskt. och nu skriver jag med lolvisa, hon funderar på att ta sin räsermoppe hit och ragga med mig. för vi är ju faktiskt sveriges coolaste brudar. åh, vill ni veta en rolig grej, jag bryr mig faktiskt inte om hur många som läser min blogg, det är helt ointressant för mig. men en dag skulle jag kolla statistiken, och jag har ju som inte hett ut den på fb eller så heller, och jag hade faktiskt läsar rekord nu i helgen. faktiskt riktigt kul att veta att det är så pass många som läser den. men en sak som jag och lovisa upptäckte var att om man söker på dirty and nasty kommer min blogg upp på google. hmm..? fick svaret att min blogg var porrig, haha :') iallafall, fick typ nån allergiskreaktion i förrgår, jag började nysa som ett as, lovar 37 gånger på en minut, kände mig ganska död. gatt lägga mig ner för att kunna andas. och sen så kliare över hela kroppen, det var inte myggbett eller utslag eller nånting, det bara kliade. och mina ögon var alldeles röda. men igår var jag täppt och kunde typ itne andas ist, så tog nässpray och efter de nös jag som fan igen :o och nu är ja täppt? hmm. håller jag på att bli sjuk? på mitt sommarlov? när jag snart ska till umeå? åhnej! det kan faktiskt inte bli så mycket värre.. asså finns så mycket jag vill göra i sommar också :o jag vill på dunder, vilket jag ska, kanske hela dunder helgen också. sen vill jag på yran och pdol, men det är samma helg. och det är azm att vara på yran, var där förra året. men de e sista året för pdol. men det var asdåliga artister som skulle på pdol iår, men känns ändå som att ja vill dit och träffa folk. fast bäst att fara på yran ändå kanske? en kompis fråga ju ändå om jag ville följa, så kanske blir så ändå. om jag nu har pengar. för jag lär ju inte ha så mycket pengar kvar efter jag varit i umeå? fast, vi lär väl se. det är ju under midsommar så kanske inte slösar så mycket :D men tänk att idag är det den 19? och vi åker den 22, taggar! saknar umeå som en tok faktiskt. men jag ska ju kanske till boden i sommar, sen vill jag hinna fara ner till självaste huvudstaden också, sen åselemarknaden. och de ska man hinna? ohmygosh! med vilka pengar? :o får fjäska in mig hos mamma och pappa :D jag är ju trotts allt den förstfödde ;) men nu kände jag mig riktigt sugen på en rem, var ju på hoting marknan igår med jenny, en släckting. och vi pratade och köpte munkar och remmar, och jag har kvar remmar. åh, gottgott! funderar även på att gå ut ett tag, hade varit mysigt. så ska nog ta mina remmar och gå ut.