tisdag 21 juni 2011

you can make me whole again.


åh, jag somnade kring 3 kanske? :o iallafall, hade assvårt att somna, döö! men sen så ställde jag klockan, vill hinna vända tillbaka dygne liite innan man ska upp 7 i morron -.- ska ju till mitt älskade umeå & till min älskade angelica, life can't get better. så jag har hunne äta, fota - egopix, och nu dator :D what a beautiful day. ska nog snart starta en tvättmaskin så man får rena kläder tills i morron, eheheh!  sen ska mamma slinga håret på mig, brukar färga mitt hår själv, men man ska ju ha en hätta å allt de där så jag ber mamma göra de på mig. hon skulle komma hem snart, hon skulle bara upp till mina kusiner tvärt, sen skulle hon hem å slinga mitt hår, yey! ska be leif ta ner min tv som hänger uppe på väggen, måste stoppa in en ny kabel eftersom allt var omkopplat då ja koppla in allt i ps3:et. så måste ha hjälp med att få ner tvn. och jag är faktiskt hyfsat sugen på kladdkaka, drömde om de i natt (a)