måndag 6 juni 2011

nationaldagen.

oh herregud! logen igår, fullt ös på dansgolvet asså. jag och lovisa gick in kring halv 11, fast de börja 9. men de händer ju ingenting i början. dom flesta var dock full, inte för att jag förvänta mig nå annat. lite kul var de väl iaf, hellre logen än sitta hemma ;) de va faktiskt peter som fick mig att fara, haha! men jag vart då jagad av ett fyllo, han sprang efter mig, så gatt kuta lite ;) haha! sen träffa man då bara trevligt folk. men iallafall, kom hem kring halv 2? och sen gick jag och lovisa och tog bort sminket o sen somna vi. lovisa skulle till ström idag, hon skulle sjunga någerst. så hon åkte kring 10 från mig. sen vakna jag kring 11, åt frulle, ut i solen tills molnen kom, sen duschen och sen tvn, men finns inge bra på tvn så sitt o tråka, faaast, jag måste plugga idag, fuck!
Published with Blogger-droid v1.6.9