söndag 26 juni 2011

i'm in love.


åh, hemma! känns faktiskt ändå lite skönt. men det är väl som man säger, borta bra men hemma bäst. kan ju hålla de till i morron kanske, då bilr ju ungarna rabiat så då vill jag nog bort! hahah. men iallafall, satt och pratade med jonna ett tag, tills hon dissa mig för en kille, elaking. fast, kan ju inte säga att jag inte hade gjort desamma (a) hon skulle iallafall ringa upp sen, men de verkade inte bli nå? hm.. jamen iallafall, vill ni veta en kul grej? snart är det åselemarknan så måste, bara måste få tag i hampus nån dag och se om han ska dit, annars är det inte värt de :o men jag har lega ute i solen idag iallafall, ingen färg fick man dock, men torr som ett asblev jag, så de kliar verkligen på hela kroppen, dax att hämta hudkräm å börja smörja å ta ett allergipiller och sedan hopp i säng? inte så trött, men kan itne vara vaken till 3 varje dag? ska nog ställa klockan på 10-11 och stiga upp då å vända tillbaka lite på dygnet. men ska nog dra en eva och adam innan man sover. ja, så blev det!