lördag 4 juni 2011

it can only get better.

sitter i mitt rum, tänkte käka ostkrockar när ja kom på att jag kan göra situps, fast ne. lattjej 96. och pallar inte hämta ostisarna :( fettjej! iallafall, tror inte jag prata nå på 2 timmar, gooddayorsomething. asså, snart sommarlov, och har inge pepp i mig alls, inte ens ett litet tagg. vet hur sommaren kommer sluta, o börja, så ingen sommartagg. iallafall, ska prata med mamma om bup, ska nämnligen dit. och mamma skulle ringt barnmorskan i torsdags, men de var ju tydligen inte hennes prio ett, så hon måste ringa på torsdag, för ja måste dit snart! och sen har vi ju inte skola förän tisdag, och har 5 prov kvar att göra -.- sug! känne bara stress och att lusten försvinner. har verkligen ingen ork. spagettibrud! iallafall, snacka med mamma om bup & barnmorska ikv, och i morron kmr lolvisa till mig och ska förgyllna min dag! skolavslutningen, funderar på att inte alls fara dit. kommer vara göra bort mig, klänning, folk, åh. hatar att vara på skolavslutningen, sa de till mamma att jag verkligen inte vill, men tror ni hon lyssna? eh ne. men vi ser väl om jag stannar hemma lr inte.


i wish i could make you smile, just like she does.
Published with Blogger-droid v1.6.9