måndag 13 juni 2011

make you feel my love

åhnej, family guy fick mig att gråta.. aw! det var då en kille som sto och förklara att han verkligen älskade sin tjej och allt de där men att det inte funka och att han skulle bli glad om hon levde sitt liv och allt. känslig tjej kanske.. heheh! ^^ somnade kring halv 2 igår, det var finaste som höll mig vaken. var verkligen jätte trött, men han får mig verkligen på andra tankar. så söt han är! men iallafall, är ju ensam hemma tills 9 ikv :o drygt! vad ska man göra? städade upp mitt rum lite tills jag fick typ jätte ont i magen så då gick jag och släppte ut hunden och sen kom jag tillbaka, skulle ju skrapa ihop några vuxenpoäng, men de får bli senare. har ju hela veckan på mig eftersom ingen är hemma, så de blir jag som laga maten, städar och tvättar och ta hand om hunden, där hinn man ju tjäna ihop några poäng ;) har iallafall satt igång så ser på scrubs nu, haha sjukare. det är så kul att titta på fjantigt folk asså ahah! men imorron skulle lovisa komma, tror ja hon sa :o men det kan ju inte bli så mycket bättre asså. då har man ju nån å kela me då inte finaste är här :') thahah!