söndag 12 juni 2011



boring day! har verkligen ingenting att göra. sov till halv 1, steg upp, duscha och for till ulf o linnea. där var min familj å mina kusiner och allt. men åt där iallafall, och typ smsa. roligt roligt. men det blir filmkväll ikv, så mys på den. nästa vecka blir en syskonfri vecka, å göra vecka. städa, tvätta, laga mat, allt! helt enkelt, jag blir the motherfucker in the house. mamma ska på sjukan, leif jobbar och syskonen sover hos deras farmor. och lilla jag, jag får vara hemma, tack min underbara familj som håller mig instängd :') men jag o sara skulle ju tälta här om dan, men he blev inte. tält pinnarna var trasig, men första doppet fick man då iaf. iiiiiiiiskallt. men vi for hem till sara o sov där ist, varmt kan man ju säga! men sen hare åska som satan här idag o igår, ehheh. men nu kom amos, myspricken. ska mysa nu, ciao.