måndag 20 juni 2011

'dream until your dreams come true'

tjosan, satt imorse med lovisa som sov här. vi vaknade 3, lr jag iaf.. jag gick o duscha, medans gjorde lovisa frukost till mig :') husmans o oboy <3 love! sen sminka vi oss, sen vart de middag, tacos. sen skull min syster tova spela fotbolls match i dorotea, så jag följde dit efter lovisa hade blivit hämtad. dom förlorade med 4-2. sen satt jag o små kolla på mellanstadiets match, dom vann med 8-1 tror ja? sen kollade jag högs. inte hela, men dom förlorade med 5-3 tror jag. sen gick ja till bilen som vi skull åka hem me, den var gaanska varm. höll på att dö där ute, askallt o massa mygg. huvva! är hemma nu iallafall, hungrig :o ska man fika nå? tro de ja. ska nog duscha också! älskar att duscha. fika, duscha, sova/se film!
Published with Blogger-droid v1.6.9