onsdag 29 juni 2011

it feels like i've lost you forever.

åh, underbara sommarvärme :') 43 grader är det varmaste idag, vad jag sett iallafall. man ska ju verkligen inte klaga. må ju tacka gudarna för värmen ;) och skitsamma i värmen nu, jag har beslutsångest.. dunder eller yran? jag har ju roligare på dunder, de känner man ju folk, och yran är de ju som bara kul, mkt folk och sånt. men tror de blir dunder ändå, de kan man ju bara inte missa. sen är det ju snart åselemarknad, åh, längtar! men eftersom det är så varmt funderar jag få att gå och duscha, och göra mig lite fräsch! svettats som ett as idag, varit ute hela dagen och sola, fick man nån färg? eh, nä.. men en dusch på de här så mår man ju lite bättre. resten av min familj är och badar i sjön, jag stannade hemma.. eftersom jag är förkyld å hela min familj + min hund följde så kommer allt vara så blött o fuktigt och de kändes inte så bra. ska prata med mamma då hon kommer hem om att be sara och hennes mamma komma förbi eller om att åka dit ikv så man kan prata om dunder, vi funderar på de starkt!  but like i said, talk to my mother.