måndag 13 juni 2011

love words.



total blackout, haahah.. lovar jag hade blivit lika rädd som dom, så kanske inte ska skratta (a) har iallafall bakat chokladbollar, städa mitt rum, köket och tvrumme. tagit ut ur diskmaskinen och ja, så nu sere ju någolunda ut. my mother would be so happy! hon ska ju läggas in på onsdag, så jag kommer ju vara mamman i huset dom här två veckorna eftersom när hon kommer hem får hon inte göra nått, sen då hon blir bra så blire ju att åka till umeå på bröllop och träffa min bästis :D nu känns de verkligen att sommaren är här, utom att de inte är nån sol ute, men ajja. men snart kommer mamma hem, ska nog ställa fram några chokladbollar och nå att dricka till alla ungar och mamma, så ska dom få smaka innan det är sängdax. åh, påtal om chokladbollar blev jag oerhört sugen på chips, så om nån är så snäll som vill våldgästa mig i veckan, TA MED CHIPS! eheheh, tack på förhand lovisa ;* men nuså ska jag nog se nå på tv, om he finns nå att se :o

glöm dina bekymmer, i morron kommer det nya.

FINASTE.  ♥