fredag 17 juni 2011

i love you, my best friend.



hejsan hoppsan, jag har varit med lovisa sen i tisdags, hon for nyss hem. hon har varit med mig för jag har varit ensam hemma. mamma har iallafall operera sig och de gick bra, hon kommer hem i morron. så jag ska åka och hämta hon i östersund i morron, greaat! så vi åker kring 7 hemifrån, ehhehhe ^^ jag och lovisa har iallafall druckigt as mkt mjölk, typ 12 liter på 4 dagar. yeah. och de första jag gör då hon åker är att dricka ett glas oboy (y) mjölknarkomaner! vi har iallafall myst och sett massa filmer. vi har sett avatar, aldrig sett hela filmen förr. sen såg vi the last airbender, sett förr. och i am a legend och massa fler. dom var ganska bra allihop, utom romeo och julia som vi såg igår, tyckte inte den var så bra, fattade iiiiingenting. och iallafall, sitter faktiskt på datorn nu, inte på mobilen, och nu inser jag huuuur seg datorn är :o heerrreeegud! iallafall, ska nog ringa angelica, för ja ska ju till hon över midsommar. jag och mamma åker ju till umeå den 22, och kommer hem den 27. och den 23 fyller mamma år, den 24 blir det bröllop och ja, sen blir det mys med bästis :'D i've got the bestest friend in the whole world.  men i morse satt jag och lovisa och kollade på youtube på massa fjortiskillar, haha! liiiiiiiv..