fredag 1 april 2011

you want me, but you can't have me.



hej, här sitter jag som en osminkad prilla! nej men allvarligt, jag är som vilken mjukis som helst :D astrött inget att göra, myssugen och mjukiskläder och absolut inget smink, kan livet bli bättre? svar ja! om det fanns nån man kunde mysa me :o haha! kelsjuk tjej..men iallafall, syrran och jag sitter och ser skönheten och odjuret och min syster tova, hon är ju för söt! hon säger att hon vill vara lika fin som skönheten/bell! haha, tänk om man kunde önska sig nå sånt och att det verkligen gick, jag och mina tankar och drömmar (a) iallafall, vem vill inte se ut som en prinsessa? :o iallafall sitter och har ingenting att göra, mamma har väl nyss sluta så jag hoppas hon kommer hem snart, har ingenting att säga till henne, men älskar att prata med henne så hon är på bra humör dvs. ;) haha! och om ni undrar så älskar jag vintern, köra skoter och allt! men jag längtar som en tooook till sommaren, faktiskt.. vill kunna bli brun, vill kunna vara ute utan att frysa, bada i sjön, asså, lääängtar! aw, låten i skönheten och odjuret, hur gullig är inte filmen :') men nu var den slut, men mååååste bara lyssna klart på låten, ehhhee ^^ ''men så mycket mer än vad ögat ser, ser dom hos varann.''  älskar meningen från låten, men aja, galen tjej. äre nått jag älskar så är det nog disneyfilmer :D töntigtjej, men älskar småbarns saker, till en viss gräns då :) men jag lovade faktiskt tommi att smsa med han, och här har jag ingen mottagning så ska nog sluta blogga nu och hålla mitt löfte (a) haha! men hare kul i helgen :D hejdå, kanske blir ett inlägg senare ikväll, vi får se :)