söndag 3 april 2011

he about to lose me



sitter och har jätte tråkigt. men sitter ju och smsar med crille, en kompis i arvidsjaur och han är i hoting atm, hände tänkt o dra mig dit men, har jag någon skjuts? nej! eftersom mamma jobbar och resten är borta någerst, kunde ju kunna dra dit med skotern, men juste, har ingen bränsle. kulare söndag! iallafall, skola i morron, feels great.. ;s nåra från min klass var även i norråker igår och sålde typ kolbullar till våran klassresa,  hade tänkt att hjälpa, men hade jag någon skjuts? nej! men skitsamma, får väl sitta här inne och ruttna bort med hundn min :') my puppy love! han & jag sitter och diggar britney spears låtar, hahah! ganska mysig hund har man ju iallafall. men mamma bord väl komma hem snart hoppas ja :o men påsklovet, jätte många, lr många, men några stycken har fråga om jag vill komma dit på lovet, men i vejt nt. funderar ju lixom att åka till pappi. but i wounder... men he blir nog så tror ja, och får hoppas på en runda till lule också så man får träffa bästtommi! & hela veckan har jag typ suttit och kolla på kläder som jag har en tanke på att beställa, men med vilka pengar? beställt ju en jacka igår men den kommer ju nångång i veckan eller nästa hoppas jag. men den köpt ju mamma åt mig så, men jag behöver ju sommar kläder, om nu sommaren kommer nångång, faktiskt ganska fint väder ute just nu. men vem vet vad de är för väder i morran..men kläder måste jag verkligen inhandla då jag får pengar, lovisa undra om jag skulle hänga med till stan ihelgen,i really need it, men för vilka pengar.. känns som om jag behöver ett jobb :o haha! usch, låter som om jag håller på och bli gammal, och om ungefär ett år så flyttar jag ju till egen lägenhet, GUUUD! 15års kris....hahaa, nej.. måste tänka på annat. hejdå ;)