lördag 30 april 2011

halsfluss eller körtelfeber?

här sitter jag med mina halstabletter (Y) vaknade typ strax efter 10, vart sent igår, vaknade av att jag inte kunde andas. täppt kallas det! igår var ju jag till sjukan, dom visste inte vad jag hade, antingen halsfluss eller körtelfeber (y) great.. blir iallafall ingen skola för mig på ett tag. och sen så vet jag inte vilken dag jag åker till mamma igen, så stannar här ett tag. lite synd att man hade feber annas kunde man ju vare ut då dom tänder majbrasa, meeen he blev nt. iallafall igår kom anna och mona hit, pappas kompisar. så vi bastade, spelade kort, och hade skoj. dom sov över här å ska göra de hela helgen. så go mat hela helgen, kan inte bli så mycke bättre. men nu vet jag itne vad ja ska skriva.. jo, om ni undrar varför jag inte lägger upp nå bilder är det för att jag har typ inge tagit några, eftersom jag är sjuk :o helt sluuut.