onsdag 6 april 2011

YOU HAD ME AT HELLO.





















hej old pic.. aja, sitter här och läser massa olika bloggar. men det är ju typ ingen som uppdaterar dom :o så tråkigt! jag har iallafall suttit och prata med tommi ett tag nu, fast han skulle ut och vara med sina kompisar så vi la på. men han gjorde verkligen min dag, så nu är jag en tjej med ett leende på läpparna. och jag vart jätte sugen på att baka, men alla mina syskon är ju vaken än, så det blir då dom sover! hehe, om jag är snäll kanske jag bjuder mamma. funderar på en kladdkaka, men vill inte ha nå bakpulver i det jag bakar, för då jag och angelica skulle baka en kaka, på ett påhittat recept, så visste vi inte hur mycket bakpulver man skulle ha, så vi hällde typ i en dl. och sen skulle vi ju äta den, guuud vad man mådde illa efter. det svällde ju i hela magen. huvva! så en kaka utan bakpulver är nog något jag ska satsa på, vill inte må så illa igen :s men nu så ska jag gå och fråga mamma vad det är för fel på mitt öga :o jag satt och kolla på tv och pratade med tommi och det började klia jätte mycket, sen gick jag och kolla i spegeln och då var det alldeles rött :o allergisk? men mot vad..? aja, ska fråga mamma vad det kan bero på, ögoninflammation? sjuk? allergi? det kan ju vara lite vad som helst :) inge farligt då, men kan ju vara bra att veta :D men nu ska jag nog sluta skriva. hejdå :)