söndag 24 april 2011

påsklov

huuuur varmt som helst och beccca for nyss, vad ska man nu hitta på? har så varma kläder man bara kan ha på sig, så funderar faktiskt på att byta. iallafall, becca kom hit i torsdags med hennes pappa så vi har ju typ varit med dom hela veckan. vi har ju typ egentligen itne gjort så mycket, typ varit ute, vi var i lule. så jag och becca stack och va med tommi, erik, alexander och ja. och sen igår så var vi typ ute och grilla. har typ inte tagit så mycket kort, önska ja hade tagit mer.. egentligen skulle vi varit till norge igår, men det blir mer mot sommaren. men då ska jag ta kort kan jag lova! men har några bilder jag kan lägga ut iallafal. men jag måste då bara berätta, kenneth, beccas pappa kittlade mig igår och jag skulle typ sätta mig upp för jag låg ner, så jag armbågade min lampa, den var skiiit varm så jag brännde mig på den å nu har jag ett brännmärke på armen och det gör fett ont, min tur!