söndag 24 april 2011

godnajt folks.

räääääätt så sliten tjej. nyss suttit och sett typ tv och käka lite moräötter med dipp med farsan. riktigt mysigt! en perfekt söndag för mig faktiskt. mamma ringde till mig inte så glad idag, but who cares? jag är ju ändå inte där, så kan ingenting göra. men jag och pappa var och handlade idag, så vi ska grilla i morron, muuummms! och sen så köpte vi typ gosaker tills ikväll, och på affären träffa jag en old school friend, han minns då mig, han kom fram och hälsa och sånt. var ju lite kul! egentligen skulle jag varit med jonna idag men det blev ju inte av, orkade faktiskt inte alls gå ut idag. och jag vet inte vad det är. förra gången jag var hos pappa åkte jag på lunginflammation och nu har de börja svälla i halsen och jag har ont, och trött, och hostar, så funderar på om jag kommer åka på nån förkyldning snart (?) aja, kanske inte hela världen. men när man blir förkyld uti sommaren brukar man vara det hela sommaren också, drygt! aja, finns ingenting jag kan göra, får ligga i sängen och klaga och skrika efter glass :D happy face! men om jag blir riktigt sjuk, eller ja, typ lunginflammation eller nå sånt så kommer jag ju inte kunna åka hem, chiiiiillllll ju ;) iallafall, nu ska jag nog gå och borsta mina vita och sen så ska jag nog hämta ett glas vatten och lägga mig. lät frestande,  eftersom inatt har jag hållt becca vaken till 4. vi gick och la oss kring 11-12. men eftersom jag inte kunde sova, inte var trött eller nånting så låg jag i min säng å fnittra på med nånting medans hon ville sova, hon fick sova, men hon kunde inte. jag hade fel kuddar, fel täcke, de var varmt, jag avr hungrig och allt var verkligen fel. så becca böt täcke och kuddar med mig, å då var ju hon pigg och låg och pratade med mig, and guess what? jag somnade (a) kulnatt för henne, hon sover säkert gott i natt :D det får vi hoppas jag också gör, ska värma riskudden och lägga runt nacken, kuddsatans fel, så man kanske får nån pli på det, nej, nuni, sängen kallar! pappa gick också precis och la sig, hela huset är kolsvart, problemet som blir nu är att hitta ner till mitt rum :o