fredag 8 april 2011

he wanted more from life than she could give.

varit i hoting och hämta min biologi bok, så nu blire plugg hela helgen. kulkul! sen så konstihistoria måste jag också plugga till :o ohshit. och sen var vi ju och handla, pch jag har ju så söta syskon som ville ha tacos, var man sugen? nej.. så man fick ju tvinga i sig. och nu är våra kusiner här och leker, så 6 ungar leker som ett helt dagis, tror fan snart hela huset kommer rasa. och man har tinnitus (y) faktist nyss tagit bilder på min minsta lillasyster wilja, fast hon ska ju alltid göra miner då man tar fram kameran så det blev väl inte så många ''fina'' mest grimarskort, undra vars hon fått de ifrån :o (a) iallafall, inte ladda in bilderna från kameran till datorn så ni får se bilderna nån annan dag. men nu ska jag checka några andras bloggar, tjao.