söndag 17 april 2011

let's get drunk.

inte typ blogga nånting i helgen, så får väl göra det nu! i fredags åkte jag upp till sara och sov där, för vi skulle vara barnvakter. och våra familjer var ju på 40års fest så, barnvakt var vårt jobb då. fast som tur skötte dom sig riktigt bra, vi satt uppe och kollade på vampire diaries avsnitt, från början medans alla andra på festen satt och drack. så jag och sara öppnade en cider var och started drinking, let's get drunk! eller nåt.. nejdå, vi vart inte full, vi var ju barnvakter. men iallafall, efter barnen hade somnat och vi kände oss trötta så gick vi och la oss. fast, vi hann ju inte somna innan mamma och pillan kommer från festen och skulle hämta vindunken, och mamma hade mörka ögon, rött läppsift och likblek i ansiktet och böjer sig över mig och frågar om hon får en kram, tror ni hon fick det? nej! för hon såg ju ut som en vampyr och vi hade sett vampire dairies. så hon fick ingen kram. men sen hämta dom dunken och for iväg igen. sen just då vi hade somnat kommer saras mamma och saras kusin hem dit och väckte oss, fnittrandes. haha! iallafall, vi satt och pratade med dom ett tag innan dom gick och la sig, och då somnade vi om. sen så på lördan for jag hem till mig, då vi hade vaknat alltså. mamma och leif var bara lagomt bakis. så vi satt på nyaste harry potter filmen och satt och såg den hela natten, sen gick jag och pratade i telefon i några timmar också, sen var det godnatt. och här sitter jag nu och skriver om min helg :o men ska inte störa er mer :D

OSMINKAD BILD.