onsdag 27 april 2011

farmor :')


jag vaknade 6 i morse, yeey! både farmor och pappa var vaken, dom skulle ju iväg och jobba. så jag la mig i soffan och snarkade på 2 röda. sen så vaknade jag o somnade om och vakna och höll på så i några timmar. men nu är jag vaken, farmor kom hem hit över lunch, hon hade varit och handlat till ikväll, för jag villa äta ungspannkaka och sen skulle farmor baka en tårta för att fira att jag fyllt 15, för jag har inte varit här sen dess. så tårta ikväll! och det finns iiiiiiiingenting bra på tv, verkligen ingenting.. så jag tog en piggelin nu och får suga på den ett tag :D ehheheh! iallfall, vet inte hur alla andras farmorsar är, men min ska maaata ihjäääl mig så hon hade köpt asmkt saker o hon ställde fram o sa att ja skulle äta så jag får i mig nånting :o funderar på att sätta igång en film, men då kom ja på... har ingen bra... bättre dag & ett bättre liv. hejdå!