måndag 30 maj 2011

you're gonna catch a cold, from the ice inside your soul .



tjoho, inte bloggat på ett tag. vet inte vad som hänt men det vart nått cp med mobilbloggen så jag tog mig inte in och sen har jag inte haft nån dator :o ja, jag vet faktiskt inte vad som hänt under tiden ändå, :o typ i helgen var jag med sara och vi såg vampier diaries eller hur det nu stavas, måst åka till bruden och kolla klart de där alltså. sen måste jag ladda ner alla oc avsnitt, lät bli en hel del tittande på de då. iallafall, typ 1 vecka kvar till skolavslutningen, how good isnt that? taggad till 100. för vem vill inte ha sommarlov? :o & som ni kanske ville veta så har jag börja sköta skolan riktigt bra. fick 45/50 på engelska diagnosen, snacka om att jag har pluggat. sen pluggade jag till kemi provet, men micke hade rättat typ alla prov utom mitt så får nog veta om jag klarade det i morron. ihopeso! sen så åkte jag och sara till strömsund i lördags, det var köpmannamarknan, men de var inte därför vi åkte dit, vi skulle köpa morsdagspresenter. 500 spänn gick åt på några hjärtan till ett halsband hon fick i julas. hon fick ett halsband i äkta silver med ett hjärta där det stog mamma inristat. & hon i kassan, hon sa att det fanns små hjärtan man kunde hänga med ''mamma hjärtat'' så jag köpte 5 st, ett för varje barn! så nu har hon familjen runt halsen. men tror jag måste köpa 2 till, hunden och katten får man ju inte glömma ;) haha! nu var jag rolig :D och när jag är rolig blir jag sugen på fanta lemon, ååååh! det pirrar i murran då man tänker på de, eller så gjorde de ju inte de. men jag vill ha de :D men ska nog inte skriva så mycke mer faktiskt, ska se om ja kan göra om bloggeeeen liite.. var ju ett tag sen haha..  i gonna see what i can do.