lördag 7 maj 2011

Jag har insett att min senaste kyss: var med en idiot.
Jag har insett att: jag har känslor för en sjukt bra kille.
Jag har lärt mig: att min mobil är värdelös.
Jag lyssnar på: musik.
Jag pratar: mycket då jag känner för det.
Jag tycker om: han.
Jag avskyr när folk: snacka bullshit.
Min bästa vän är: angelica fredriksson.
Min första bästa vän heter: angelica fredriksson.
Kärlek är: vad man gör det till.
Bästa tiden i mitt liv var: då man bodde i umeå.
Om jag fick göra en sak i hela världen: skulle jag flytta.
När jag borstar tänderna: så kommer det skum i munnen.
När jag lagar mat: så blir det fail.
Jag tänder på: -
Jag är rädd för: nunner.
Den värsta känslan är: rädsla och ensamhet.
Den bästa känslan är: lycka, frihet och kärlek.
Jag är bäst på: att vara mig själv.
Jag är sämst på: att vara någon annan.
Jag kommer alltid att vara: Nattis.
Det finaste som finns är:  han.
I sommar: ska jag leva. ihope.
Sist jag verkligen grät var: förrgår.
Jag kan: snöra min mobil åt helvete.
Jag kan inte: sluta tänka på han.
När jag vill tänka går jag: och tänker?
Min mobiltelefon är: min fiende.
När jag vaknar på morgonen: så är jag trött.
Innan jag går och lägger mej: smsar jag.
Just nu tänker jag på: att jag måste äta upp min frukost.
Bebisar är: söta, men skriker.
Idag har jag: sovit&duscha.
Ikväll ska jag: plugga..
Imorgon kommer jag: sova.
Jag vill verkligen: åka till lule.