söndag 1 maj 2011

boring stuff.


jag gillar hur jag gör mina miner på kort :') iallafall, fortfarande sjuk och fortfarande hos pappa. tror jag åker hem tisdag eller onsdag. fortfarande inte frisk men måste hem och få skolsaker gjorde, mamma skulle hämta dom från skolan! iallafall, mamma ringde igår och sa att min rutiga skinnjacka har kommit (y) och nu när jag kommer hem skulle vi beställa några par skor, wounderful. mona och anna är fortfarande här, dom vart hyfsat full igår, dom satt o fnittra som två höner, gick det att sova? icket! fast de gick de ju inte ändå, så sjukt täppt i näsan så kan då inte andas och har så ont i munnen för hela munnen är ju uppsvullen så kan inte andas med den heller (y) nässpray funkar ju inte och inte halstabletter heller.. -.- hate this. aja, såg en film igår till 2 halv 3, prom night heter den, riktigt bra. rekomenderad! & sen igår var det ett litet fucktard som ringde.
han: hej vem är det?
jag: nattis vem är du?
han: nattis, men jag skulle prata med nathalie.
jag: det finns ingen nathalie, du får söka vidare.
 nog för att jag heter nathalie och de kanske var mig dom sökte, men kände bara att jag itne orkade prata med nån, och sen att man var så blåst å trodde på att jag hette nattis var ju lite smått gullligt :') men nu vare ju valborg igår, och alla drack eller hade massa folk eller hade iaf trevligt :) men jag, mona, anna och pappa satt och kolla hockey, norge -sverige. sverige förlora i straffar. inte bra alltså.. men nu ska ja dra, puss ;*