tisdag 3 maj 2011




aså, har jätte tråkigt och sitter på youtube efter som spotify har ju sluta göra som man vill. nu är det ju bara 10 timmar i månaden (y) så skippar spotify atm. men youtube is my life now, haha! iallafall, jag e ju typ emo, så jag sitt och lyssna på lugnalåtar :') asnice! det finns två låtar jag föll för dirr, men den med colbie påminner mig om saker. sen hanging by a moment är bara bra, love the voice. iallafall, ingenting har hänt idag. vaknade 1, åt frulle, borsta tänderna, satt mig o kolla på skolavslutningskläder, tror jag hittat en gullig klänning. yes, ni hörde rätt! jag ska ha klänning. vet inte när jag hade de sist. haha! hatar de egentligen. men nångång ska man väl va ''fin''.. men ska beställa den då jag kommer till mamma. sen så klockan 3 var det ju oc, gaalet bra! ganska besatt är man ju. sen så blev det middag, å nu sitter jag här och bloggar. kul dag, yes sir. i morron åker jag iallafall hem till mamma, en dag utan bloggning. :o nejmen allvarligt, kommer sitta i en buss i typ 5 timmar. det är nice! & alla andra har skola. eller i mitt fall så min klass ska till ett gymnasie och kolla linjer. nånting jag faktiskt ville följa med på, för jag tror ju att jag ska gå fordons, men inte helt 100. så skulle avra kul och kolla mer på sånt, men är man sjuk så är man. men skit samma. nu äre som de är :) men lyssna på låtarna om ni känner för det. dom är mysiga!


colbie caillat - i never told you



lifehouse - hanging by a moment