måndag 9 maj 2011

gräset är grönare på andra sidan.

hej, tråkiga dagar. bara plugg o plugg. iallafall, har två läxor kvar i matten o typ.. 2 sider i matteboken (y) sen så ska jag plugga på fysik o engelska. sen är jag nog klar! äntligen, känns asskönt. iallafall, var ute och pluggade idag, fick kaanske lite färg, eller ja, var mest röd. men idag har jag hunnit, duscha, fika, och plugga! tror jag ska gå ut och ta in min hängda tvätt och sen så läsa lite i fysikboken så jag lär mig nånting. sen så blir det smaville 14.15 och oc 15.00! kan inte bli så mycket bättre. sen åker mamma och jobbar klockan 16.00. vet inte när barnen kommer hem, men hoppas kring 17.00. iallafall, ingen skola för mig idag eller i morron, men på onnsdag! kulkul.. eller nått. iallafall, jag var på fotbollen igår, spelade inte, men var där och var social. det kommer komma bilder. det är inte på dom som spelar fotboll utan på annat.






åh, så söta ungar alltså. och lilla jag där i mitten, jag tog faktiskt bara den andra bilden, ingen av dom andra. den första bilden tog min mammas kompis och sen den sista bilden fick en som heter ida ta. hade faktiskt riktigt roligt igår, och träffa anja, så vi körde faktiskt klockan. ehehhee ^^ men iallafall, tvätten väntar!