fredag 6 maj 2011

saknar dig bästavän.



oj. gjorde om min blogg, den skulle då inte se ut såhär, får fixa de nån annan dag. pallar inte nu, så jäkla trött asså :o tror jag ska gå å sova nu alltså, fast innan man somnar måste man se eva och adam för annars kan man inte somna, iallafall inte jag (a) ahaha! jag tände iaf lampan i hallen för att se då ja ska gå heeela vägen till mitt rum, för jag sitter i tvrummet nu. men det var nån som small i ytterdörren, hann inte se nån gå förbi å sen slockna lampan -.- suck! tur man har ficklampa på mobilen alltså ;) iallafall, bortbjudn på tacos hos kussarna i morron + tårtaför min kusse ska ha kalas. åh, mys! iallafall, trött är jag då! och jag måste då köpa hårfärg nåndag.. och jag och mamma beställde kläder igår, dom skulle komma v.20 stog det :o sen skolavslutningsklänningen har vi också betällt, yes det vart en klänning. palla inte lägga upp bild på allt jag beställt, kommer kanske upp bilder då jag fått det :) men nuuuu ska ja sova :D godnatt vääärlden :D & jo, jag fick faktiskt en chock då ja kolla statistiken, egentligen bryr jag mig inte om hur många som läser, men det är ju kul om nån läser den :p och jag har ju som inte lagt ut den nånstans så jag vart riktigt förvånad! askul :D men godnatt!

i'm thinking about you babe.