tisdag 23 augusti 2011

your love is my love.





åh, vilken härlig morgon! jag och fabian had a little fight, eller ja. inte fight, blev bara lite sur. så hade fått världens finaste och gulligaste sms av han. så jag vaknade med ett leende på läpparna! :D sen gick jag in i köket och hälsa på mamma som satt där och vänta på att ungarna skulle bli klart så dom kunde åka till dagis. sen så for dom, då gick jag och duscha. sen nu sitter jag här och äter frulle. oboy och husmans med ost <33333 my favourite! sen så sitter jag faktiskt och ser tv.

idag kommer faktiskt lovisa hit, wounderful! saknar bruuuuden. hann träffa hon typ 2 sekunder nu när fabian var här, men hon skulle bara hämta en sak, sen dro hon igen :( men nu jäfflar! bilr att laga egen mat idag, ingen hemma så, homemade dinner! haha, inte gott om jag lagar den.. får be lovisa ställa sig i köket, för vad har man vänner till? ;) iallafall, ska ta lite mer oboy och ta mina piller! bloggar säkert ikväll eller så, watch out!