måndag 22 augusti 2011

even heroes have the right to bleed, even heroes have the right to dream.

tjabba tjena! igår somnade jag uuuuutan problem, hur glad blev inte jag då? ;) ringde fabian när jag vaknade, alltså klockan 10. väckte han :D sen så pratade jag med han till halv 1 och sen gick vi och åt frulle, och jag duscha, och sen dess har jag inte hört av pojken. men han har varit i storfinnforsen med filip idag, så de spelar ingen roll! får ju prata med han i morron :) can't wait. sen så har jag väl inte gjort så mycket idag. jag ville käka potatisbullar idag, så mamma gjorde hemma gjorde, smaskens! sen så drog vi till mina kusiner och fika bulla och sånt, satt bara och prata. dom har världens myshund, en chihuahua, åh, va hon är söt :') iallafall, vi har då kommit hem från dom nu, så nu inväntar jag CSI klockan 10. blir nog lite mys med moder min då!

+ så skulle jag ju sova med min hund igår, men det gick max en halv timma innan han ville ut :( nytt försök ikv antar jag!