söndag 7 augusti 2011

my life.

fredag den 13 idag eller? :o jag vaknade kring 3, jag o jonna hade typ inge att göra tills middagen kring 4, sen bakade vi efter, en egen super kaka! haha.. men under bakningen.. vi hade aaalllt under kontroll tills.. jag skulle stoppa in degen i ugnen.. jag tappade ut all deg i ugnen. så vi gatt stänga av ugnen o torka bort allt. o de var deg i hela köket.. haha.. sen spillde jonna ut kaffe i hela köket. och sen skulle vi gardera kakan. skulle skriva " 3 årsdagen " men texten blev för stor och ja, för rinnande, just my luck. o då vi fixa grädden blev allt fel, o vi hade grädde överallt o ja :o men då vi skulle äta den så tappade jag min bit mitt på bordet, med grädden neråt.. asså, värre dagar.. sen så tog vi moppen till hoting för att köpa chips, sugna var vi. men vet ni? de började regna.. men vad gör man inte för en påse chips? :o iallafall, nu e vi hemma o ser film o äter chips. myskvälllll :D
Published with Blogger-droid v1.6.9