söndag 21 augusti 2011

the hills

åh, min natt var inte alls bra. men jag har ju tur som hade sara här, hon kom och sov över. jag vet inte vad det är, men jag klarar verkligen inte av att vara själv längre, eller på dagarna går det, men inte på nätterna, får ångest. men skit samma! vi satt och såg bolt sen somnade vi, sen vakna vi kring 11. sen så har jag väl inte gjort så mycket. har typ hunnit äta frulle och nu ser jag tv.

jag sitter och ser the hills iallafall. funderar även på att fägra håret, det behöver jag! har ganska fin utväxt. men vilken färg? jag vill ha typ nån ljusare brun med slingor, men jag tror inte jag skulle passa i de..  vad ska man göra? vill inte se ut som nå cp i håret direkt.. men jag funderar på att fägra min naturliga färg och sen ljusare slingor, de hade ju säkert gått bra, men jag passar inte i ljust. fml. men vi ser väl, färga ska ja då göra!