torsdag 31 mars 2011

längtan efter dig.



knasig dag, verkligen :o typ tråkiga lektioner, men vi hade hk dirr efter lunchen och märta och jeppe hade maskar i sitt smör, ganska inte mys! vi bakade iallafall bullar :) askalas! men mina o olles bullar var ändå finast tycker jag :o och jag och olle hade även jätte kul i trappen, nivet, då man sitter på rumpen och åker ner för alla trappsteg, så kul hade vi också! haahah.. men sen vart det läxsläsningen på skolan, gatt ju stanna och göra bort lite omprov (a) har bara fem kvar... jag sköter skolan ifall nån undra. men sen så fick jag och grabzen lyssna på nåom vårat konstihistoria prov, men nu ska jag fara till hoting och vara med daniel & bada! så that was my day! e to the m to the o, lovisa var ju inte på skolan idag, suck! men aja, hopppas det går bra för hon på draghundstävlings saken (y) men nu ska jag bara sitta här i 10 dryga min och vänta på att mamma kan komma så jag får fara till hoting! så hejdå :)