tisdag 29 mars 2011

du är bäst nu men du var bättre förr.

sitter här och skriver med massa folk på fb, awesome! och jag ville bara säga att, jag har blivit singel. det var några dagar sen, men det var nog bäst så fast jag saknar han. men det funkar bara inte, det gör det aldrig. men palla hänga läpp, måste ju tänka på de posetiva, tänk allt bra vi hade! aja, ska inte skriva så, blir bara ledsen ändå :o men här sitter jag, igår sov lovisa här, tog hål i hennes näsa med min enorma kanyl, nejdå, med en vanlig kanyl faktiskt! gick rätt fort. hon skrek inte eller nått, så antar att det inte gjorde så ont heller. men aja, nu har jag brunt hår igen, skönt faktiskt! men ni får ingen bild, fast ni kanske inte vill heller. men jag är skit trött, osminkad å krulligt hår, hehe ^^ men nu ska jag sociala ner mig på jonas, han ringer som en tok! killar...

''they say that i'm a dreamer, but what else should i do,
when dreaming is the only way that i can be with u.''


kanske den fulaste bilden man kunde hitta, men det tog jag och lovisa igår ;) ahahha.. njut!