tisdag 8 mars 2011

he loves me not.

nyss tryck i mig en macka, och var inte ens hungrig, så mår typ bara illa nu. men iallafall, sitter här och tråkar, och funderar på vad jag ska skriva och lägga ut och sånt. och myser såklart med min hund. undrar även när resten av familjen kommer hem, vet faktiskt inte vars dom är.. bara min låtsas pappa och jag hemma. men han sitt och nörda nå spel på andra datorn, haha! men funderar på att gå och baka, men med mina kunskaper tar man sig inte långt. sen så orkar jag egentligen inte. men jag skulle behöva gå upp för att hämta nya sängkläder, ska bädda nytt å rent ju. sen ska jag nog släppa ut hund' för han bråkar ju bara med katten ändå så, sen kan han behöva få springa av sig. gullpricken! åh, gud vad jag var sugen på oboy, tror jag måste gå och hämta de också. fetdagidagju! mamma bakade ju faktiskt semlor igår, fettisdag idag, sent iår tyck ja :o men jag har inte hunnit smaka dom, men ska väl göra de då angelica kommer hit. men nu ska jag släpp ut hunden, hejdå! :)